Erkan Soft olarak prensip edindiğimiz öncelikli konulardan bir tanesi destek ve hizmet kalitesidir. Destek talepleriniz genel itibariyle 30'dk içerisinde cevaplanmaktadır. Ancak bazen aşırı yoğunluk nedeniyle cevaplarımız gecikebilmektedir. Aldığınız ürün/hizmetlerde size sunulan öncelikli destek sisteminin anlamlarını aşağıda belirtmek istedik.
Normal Öncelik: Standart öncelik olarakta adlandırılabilir. Tüm destek talepleri sıraya alınarak cevaplanmaktadır. Sıranız geldiğinde desteğiniz çözümlenebilmektedir.
İleri Öncelik: Normal Önceliğin bir tık üstüdür. Aşırı yoğunluğumuza rağmen 30' ile 60' dk arasında mutlaka desteğiniz çözümlenebilmektedir.
Daimi Öncelik: Daimi öncelikli müşterilerimizin talepleri 7/24 sıra ve yoğunluk gözetmeksizin anında çözümlendirilmektedir.
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,
Bir Destek Talebi Oluşturun.